fredag 8 maj 2009

En promenad i parken del 2.

Som vanligt skriver jag det här långt efter att det hände men jag hoppas att ni har tålamod med mig. Efter att ha besökt parken vid stranden så körde Kawakita-sensei mig till en av busshållplatserna. Där jag blev avsläppt så fanns det en annan park alldeles bredvid men med olika aktiviteter för de familjer som var där, som ponnyridning, plaskdamm, trampbåt mm. Efter att ha gått runt lite samt käkat lunch så blev det dags att åka hem. Det blev en bra början på ledigheten och det känns lite deppigt att skriva det här samtidigt som det har varit andra skoldan efter Golden Week. Som grädde på moset så har vi prov nästa vecka. Tja, det är bara 6 veckor till nästa lov och när vi kommer till fjärde terminen så ska det tydligen bli mycket lättare.
Okej, nu har jag försökt fem gånger att lägga till fotografier till det här inlägget men den jävla maskinen vägrar samarbeta eller om det är internet uppkopplingen som krånglar. Jag får väl se om jag kan lägga upp fotona en annan gång.

Inga kommentarer: