tisdag 12 maj 2009

Back in business again!

Det verkar som att allting funkar som det ska med bloggen nu. De hade ett avbrott på blogger i måndags och de ska tydligen ha ett imorgon också och det verkar som det första avbrottet fixade allting. Om ni har läst de senaste inläggen så har ni säkert lagt min frustration över att saker och ting inte fungerar som de ska och att jag inte vet vad jag ska göra åt det hela. Nå, nu funkar det i alla fall och förhoppningsvis kommer det göra så ett bra tag till. Så vad har hänt sen sist? Inte så mycket. Förra torsdagen började skolan igen och det är nu dags att plugga för prov på fredag samtidigt som vi har läxor också. De sa att tredje nivån är kämpigast och de skojade inte! Det är bara att bita ihop till fjärde nivån då saker och ting ska bli mycket lättare.
Dagens bilder tog jag i Yoyogi parken i söndags dit jag gick för att göra färdigt läxorna. Det var sommarvärme och det har det varit sen dess. Naturligtvis var det packat med folk som ni kan se och även de japanska rock-billys som hänger där hade dykt upp dansade till sin 50-60-tals rock. Det kändes verkligen som att nu har värmen definitivt återkommit.
Tyvärr verkar det som bildfunktionen inte funkar idag så jag får pröva igen om ett par dagar, efter att jag har gjort provet.

Inga kommentarer: