söndag 20 september 2009

Ut till Big Sight i glada vänners lag.






Jag är för närvarande full som ett ägg när jag skriver det här så jag ska försöka koncentrera mig. I lördags åkte jag tillsammans med Kazuya och några av hans kompisar (som liksom mig är utländska studenter) ut till Odaiba för att besöka den stora mässhallen Big Sight. Det var nämligen så att den här helgen så hade de en stor mässa om utlandsresor så alla de stora flygbolagen visade upp sig. De fanns stånd där folk informerade om resor världen över, så naturligtvis gick jag till Europa sektionen och hittade ett ställe där de gav information om skandinavien. Jag plockade på mig alla broschyrer de hade om skandinavien, det är visserligen på japanska men det kan vara kul att läsa om hur mitt hemland presenteras. Det var som sagt mycket att se och vi blev kvar större delen av dagen där ute.

Inga kommentarer: