söndag 23 november 2008

Hösten har kommit till Takao-san.








































































































































































































































Igår var en riktigt härlig höstdag så jag beslöt mig får att åka till Mount Takao igen för att se om löven hade börjar få färg. Jag tror att bilderna talar för sig själv vad gäller den saken. Jag var inte helt ensam på den här turen heller. I slutet av November så brukar löven få sin vackraste och starkaste färgprakt och det måste naturligtvis alla se. Därför är alla resor till ställen som Kyoto fullbokade månader i förväg och vi andra får hålla till godo med det som ligger lite närmare, vilket inte är fy skam det heller. Visserligen fick man vänta ca en timme i kön till linbanan, men det var det värt. Jag kan bara hoppas att ni har fått uppleva bråkdelen av den skönhet som jag fick se, men om inte så håll till godo.

1 kommentar:

Caro sa...

Jättefina kort Niclas! :)