söndag 12 juli 2009

Livet utan prickar och cirklar.

Hejsan! Det var ett bra tag sen jag skrev nat och det beror pa att min dator har gatt sonder pa sa satt att den vagrar koppla upp mig pa internet. Just nu sitter jag i skolan och lanar deras dator sa darfor ser det ut som det gor. Min kompis Mattias tittade forbi i fredags och forsokte fixa den men trots att vi fick den att fungera sa var den pa lordagen fortfarande lika trasig. Jag ska ringa upp honom igen och se om det finns nat vi kan gora. Om inte sa blir inlaggen mer sporadiska och jag kan inte lagga upp bilder pa bloggen langre. Mycket sorgligt. Den funkade bra anda upp till nu och nar slutet pa aret narmar sig sa verkar den lagga av. Som sagt, jag ska se om det finns nat satt att ordna det hela men om inte sa far ni tyvarr klara er utan fotografier. Jag ar hemskt ledsen.

Inga kommentarer: